Əgər hər hansı bir şikayət, irad və ya təklifiniz olarsa, aşağıdakı formanı dolduraraq bizə göndərə bilərsiniz.

Ətraflı məlumat üçün bank xidmətləri istehlakçılarının müraciətlərinə baxılması və cavablandırılması üzrə daxili qaydaları ilə tanış ola bilərsiniz.
 
Adı, soyadı, ata adı
Email ünvanı
Ünvan
Mobil telefon
   
Fəaliyyət növü  
Müştəri növü Cari müştəri
Məhsul və xidmətlər
   
Məktubun mətni
Təhlükəsizlik kodu
   
 
   
Hörmətli müştərimiz, bankımızla bağlı hər hansı təklif və ya şikayətiniz varsa bizimlə aşağıdaki vasitələrlə əlaqə yarada bilərsiniz:
1. Filiallarımızdan birinə yaxımlaşıb yazılı müraciət edə bilərsiniz;
2. (012) 493 49 49 və ya şəhər və mobil telefonlardan 137 nömrələrinə telefon ilə müraciət edə bilərsiniz;
3. Bakı şəhəri, Səbail rayonu, Zərifə Əliyeva küçəsi 3, AZ1005 poçt ünvanına müraciət edə bilərsiniz;
4. cc@asb.az ünvanına elektron məktub ilə müraciət edə bilərsiniz.

Daxil olan müraciətləriniz bankımızın Məlumat mərkəzi, müştəri şikayətləri və Marketinq departamentinin işçiləri tərəfindən mümkün qədər tez bir zamanda araşdırılıb Sizə məlumat veriləcəkdir.
Müştəri müraciətin araşdırılması müddəti 10 iş günüdür (maksimum 20 iş günü).

Müraciətinizin nəticəsi ilə bağlı hər hansı bir narazılığınız olarsa, siz Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankına və Azərbaycan Respublikasının Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatasına müraciət edə bilərsiniz. Mərkəzi Bankın əlaqə məlumatları: (012) 493 43 20/ mail@cbar.az
Azərbaycan Respublikasının Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatasının əlaqə məlumatları: (012) 493 50 58/ info@fmsa.az

Pozulmuş hüququnuzun bərpa olunmadığını iddia edirsinizsə Azərbaycan Respublikası qanunlarına müvafiq olaraq məhkəməyə müraciət edə bilərsiniz.

Daxil olan müraciətlər xarakterinə (müraciət, şikayət və təklif) uyğun icmallaşdırılaraq, rüblük əsasda bankın internet səhifəsində yaradılmış “Hesabatlar” bölməsində yerləşdirilir.