Əgər hər hansı bir şikayət, irad və ya təklifiniz olarsa, aşağıdakı formanı dolduraraq bizə göndərə bilərsiniz.

Ətraflı məlumat üçün bank xidmətləri istehlakçılarının müraciətlərinə baxılması və cavablandırılması üzrə daxili qaydaları ilə tanış ola bilərsiniz.
 
Adı, soyadı, ata adı
Email ünvanı
Ünvan
Mobil telefon
   
Fəaliyyət növü  
Müştəri növü Cari müştəri
Məhsul və xidmətlər
   
Məktubun mətni
Təhlükəsizlik kodu
   
 
   
Hörmətli müştərimiz, bankımızla bağlı hər hansı təklif və ya şikayətiniz varsa bizimlə aşağıdaki vasitələr ilə əlaqə yarada bilərsiniz:
1. Filiallarımızdan birinə yaxımlaşıb yazılı müraciət edə bilərsiniz;
2. (012) 493 49 49 və ya şəhər və mobil telefonlardan 137 nömrələrinə telefon ilə müraciət edə bilərsiniz;
3. Bakı şəhəri, Səbail rayonu, Zərifə Əliyeva küçəsi 3, AZ1005 poçt ünvanına müraciət edə bilərsiniz;
4. cc@asb.az ünvanına elektron məktub ilə müraciət edə bilərsiniz.

Daxil olan müraciətləriniz bankımızın Məlumat Mərkəzi və Müştəri şikayətləri şöbəsinin işçiləri tərəfindən mümkün qədər tez bir zamanda araşdırılıb Sizə məlumat veriləcəkdir.
Müştəri müraciətin maksimal araşdırılması müddəti 10 iş günüdür.

Müraciətinizin nəticəsi ilə bağlı hər hansı bir narazılığınız olarsa, Siz müraciətə bir daha Müşahidə Şurasındaki şöbəyə məsul şəxsin nəzarəti altında baxılmasını tələb edə və ya Mərkəzi Banka müraciət edə bilərsiniz.
Mərkəzi bakın əlaqə məlumatları :
(012) 493 11 22 şəhər nömrəsi və ya mail@cbar.az ünvanına müraciət edə bilərsiniz.
Pozulmuş hüququnuzun bərpa olunmadığını iddia edirsinizsə Azərbaycan Respublikası qanunlarına müvafiq olaraq məhkəməyə müraciət edə bilərsiniz.

Daxil olan müraciətlər xarakterinə (cavablandırılmış, hazırda baxılan və ya imtina edilmiş müraciətlərin sayı və onların məhsul və xidmətlər, o cümlədən müraciətin spesifik məzmunu üzrə bölgüsü) uyğun icmallaşdırılacaq, yarımillik əsasda bankın internet səhifəsində yaradılmış “Əlaqə” bölməsində yerləşdiriləcək və ən azı 3 il müddətində həmin bölmədə saxlanılacaq.
 
Qeyri-aktiv xidmət